A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Будильський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Лебединської міської ради Сумської області

Поради для батьків щодо підготовки дітей до школи

Дата: 24.05.2023 14:41
Кількість переглядів: 14

https://naurok.com.ua/prezentaciya-cheklist-dlya-batkiv-maybutnogo-pershoklasnika-243844.html

Возможно, это изображение текст «вольова готовнисть вольова готовнист потребус big дитини вминня поставити мету, прийняти ришення, HaMiTuTU план giй, виконати його, виявити дусилля τα оцінити ix результат, a такаж <<примусити> себе робити щось, що не викликае великого інтересу ru негайного задоволення воля такаж дповдальна za можливст дитини всидіти za партою упродовж уроку що можуть эробити батьки для допомоги дитини: дитини вмння чекати (витримувати чергу в -тренувати крамница, почекати до дня народження тельки тода отримати коли вона зайнята тощо); подарунок, почекати маму, -створювати ситуаций, де для досягнення результату потрибно багато витримки та зусиль яксно хвалити дитину за ii перемоги. опля»

Возможно, это изображение текст «мотивацйна готовнисть розвиток бажання go шкльного навчання передбачае формування уяблень дошкильника про те, яким буде навчання в школ, знань про те, яким буде його завтрашний день i підготовку дитини go нього, як go pagicHoi nogii. тому дорослим потрибно зясувати зMICT i характер стихйних уявлень дитини про школу τα коригувати ix що можуть зробити батьки для допомоги дитини: -покажить дитини, школи, що таке школа: is дитиною школою, в якой навчалися ви caMi, але оптимально дивться фельми, сходать до прогуляйтесь якой вона буде навчатися; ставлення. -намагайтеся уникати власних негативних вдгукв про школу, сучасну систему освти тощо. дозвольте дитини сформувати власне опля»

Возможно, это зарисовка (текст «пнтелектуальна готовнсть передбачае наявнсть y дитини свтогляду, запасу конкретних знань. дитина мае володти планомрним розчленованим сприйняттям, елементами теоретичного ставлення до навчального матералу, узагальненими формами мислення основними логчними операцями. розвиток мовлення вмння слухати, бачити та запам'ятовувати запам' вмння зосереджуватися на об'ектах або явищах, якi̇ мають для нас певне значення (слухова, пам'ять зорова) найважливше досягнення дошкльного дитинства, як засб пизнання та спосіб людського сплкування увага вмння аналзувати, видляти головне, знаходити акономрності, встановлювати вв'язки, узагальнювати, усвдомлювати мислення погоджени дï" рук очей, що займае важливе мсце y формуванни навичок готовност дитини до письма опля з»)

Возможно, это изображение текст «комункативна готовнисть потреба y сплкуванно однолтками виникае y дитини дуже рано, вперше заявляючи про себе на третьому році життя. y старшому дошкильному вщцi̇ для комункаци кожний дитини важливо мати свое особливе середовище, групу однолткв друзв який вона буде вдчувати себе психологчно захищеною. для дитини життево необхдним € вмння розумти инших людей, знаходити компромси та вдстоювати своï погляди, загалом сплкуватися. A набуття навичок сплкування починаеться моменту народження малюка. формування комуникативной компетентност розвиток мовной мовленневой компетентностей розвиток комуникативних здибностей збагачення мовлення дтей формулами мовленневого етикету опля»

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора