8 клас
8 клас
Предмет |
Завдання |
Українська мова |
§ 35 правила , впр. 2. Переглянути експрес-урок с. 123. § 35 культура слова (вивчити), впр.з будиночком с. 123а,б*. |
Українська література |
С. 142-154 читати, тест с. 154, охарактеризуйте Лілі Теслюк. С. 154- 165читати, тест с. 165, випишіть незрозумілі вам слова, складіть план прочитаного. |
Іноземна мова |
|
Російська мова |
1) Узагальнення вивченого з теми «Просте ускладнене речення». Виконати впр. 293, 294, 296. 2) Речення з відокремленими другорядними членами. Опрацювати § 45-46. Виконати впр. 299, 301, 303, 308. |
Зарубіжна література |
1) Дж. Боккаччо. «Декамерон». Прочитати 2-3 новели збірки за посиланням: https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=2268 Усно відповісти на питання «Чому збірку оповідок «Декамерон» можна назвати «романом виховання»?» Скласти за зразком творів Боккаччо новелу про епізод із життя сучасної людини, надавши їй виховного змісту. 2) Бароко як художній напрям. Дж. Донн. «Священні сонети». Опрацювати ст. 230-236. Усно відповісти на питання ст233, 235,236. |
Історія України |
Нова Січ № 30, завдання №10, скласти «гроно» СІЧ. Контурна карта Правобережна Україна № 31, підготувати повідомлення «П.Калнишеський» |
Всесвітня історія |
Практичне заняття №21, скласти історичний портрет Петра І, завдання №1-6 письмово |
Мистецтво |
Романтизм в образотворчому мистецтві. Опрацювати ст. 146-153.Переглянути презентацію за посиланням: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-predmetu-mistectvo-8-klas-tema-romantizm-v-obrazotvorcomu-mistectvi-59794.html Намалювати фантастичний пейзаж (ст. 154). |
Алгебра |
§ 21, опрацювати приклади 1-5, виконати завдання №1 ? 4* с.212 |
Геометрія |
§ 17, п. 17.2, виконати завдання № 571, 585, 597. § 6 (п. 6.2), 10, 11 (8 клас) — повторити. 2. Розв’яжіть задачі. 1) Висота трапеції утричі більша, ніж одна з основ трапеції, але удвічі менша, ніж інша. Знайдіть основи і висоту трапеції, якщо її площа становить 168 см2. 2) Основи рівнобедреної трапеції дорівнюють 39 см і 15 см, а діагоналі перпендикулярні до бічних сторін. Обчисліть площу трапеції. § 18, п. 18.1, виконати завдання № 613, 615, 618. |
Біологія |
1) Слухова сенсорна система. Вухо. Гігієна слуху. Лабораторне дослідження 9: Вимірювання порога слухової чутливості. Гігієна слуху §40 опрацювати. Дати відповіді на запитання §. Завд. ст.166 (1,2) письмово. Скласти правила гігієни слуху. Зробити висновки по лабораторному дослідженні 2) Сенсорні системи смаку, нюху §41. Дати відповіді на запитання §. Завд. ст.170, 1 письмово. |
Географія |
1) Використання природно-ресурсного потенціалу України. Основні види забруднень довкілля в Україні. Вплив екологічної ситуації на життєдіяльність населення. Природно-заповідний фонд України. Національна екологічна мережа. Природно-заповідні об’єкти своєї місцевості Опрацювати § 40-41, с.203-212 2) Моніторинг навколишнього середовища. Основні заходи щодо раціонального використання природних ресурсів та охорони довкілля. Природокористування в умовах сталого розвитку. Дослідження (на вибір) Вплив компонентів природи на здоров’я людини. Зміни природи своєї місцевості під впливом діяльності людини. Опрацювати § 42, с.213-216, повторити § 28-39; скласти ребуси, кросворд до тем «Рослинність», «Тваринний світ України», «Ландшафти України», «Природокористування» |
Фізика |
Послідовне з’єднання провідників. Паралельне з’єднання провідників. Опрацювати § 31, 32. Виписати закономірності для різного виду з’єднання. Розв’язати вправу 31 № 1, 2; вправу 32 №3, 4. |
Хімія |
|
Трудове навчання |
|
Інформатика |
1) Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки та діапазони комірок. Опрацювати п.7.1. с.230-235 підручника, виконати завдання № 2 та № 3б) с.235. Результат надіслати на електронну адресу учителя. 2) Призначення й використання математичних, статистичних функцій табличного процесора. Опрацювати п.7.2. с.236-240 підручника, виконати завдання № 2 с.241. Результат надіслати на електронну адресу учителя. |
Фізична культура |
|