7 клас
7 клас
Предмет |
Завдання |
Українська мова |
Новий § 35вивчити правила, впр. 458, 459*. С. 214-215 правила, впр. 478, 479*. С.198-200 написати конспект. Напишіть портретний нарис у публіцистичному стилі. Старий п.§ 34 вивчити правила, впр. 447,448*. С. 193-197, скласти і записати план опису зовнішності молодого кобзаря. |
Українська література |
Новий: С. 212-224 читати, заповнити таблицю с. 224 завдання 11.Підготувати повідомлення про м. Вишнопіль і с. Половинчик завдання 12(2)*. Прочитати глави 22-41 повісті, виконати тест с. 232. Завдання 11с. 232 ( заповнити таблицю). Старий: Читати Марини Павленко « Русалонька із 7-В, або прокляття роду Кулаківських»
|
Іноземна мова |
|
Зарубіжна література |
1) А. Конан Дойл. «Собака Баскервілів». Прочитати твір за посиланням: https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=737 Подивитися однойменний художній фільм https://megogo.net/ru/view/14495-priklyucheniya-sherloka-holmsa-i-doktora-vatsona-sobaka-baskerviley.html Порівняти твір з екранізацією. Скласти сюжетну схему твору (письмово). 2) О. Генрі. «Дари волхвів». Моральні цінності в новелі. Опрацювати ст. 228-230, 236-240. Усно відповісти на питання ст. 240. |
Історія України |
1) Узагальнення С.150 завдання письмово №1,2,6,8,9. 2) Українські землі у складі Великого князівства Литовського № 22 пункт 1,2; вивчити дати, скласти опорну схему по темі |
Всесвітня історія |
1) Велике князівство Литовське Опрацювати № 25, скласти порівняльну таблицю 2) Монгольське панування № 26,завдання № 2, 3 письмово 3) Османська імперія №27, скласти «сенкен» ІМПЕРІЯ, підготувати презентацію «Культура Османської імперії» |
Музичне мистецтво |
Мюзикл 1) Охарактеризувати особливості мюзиклу. Переглянути відеозаписи мюзиклів «Красуня і чудовисько», «Маленький принц», «Аладдін» (на вибір). 2) Підготувати перелік запитань для одного з композиторів , які створюють мюзикл для уявного інтерв’ю. Створити афішу для улюбленого мюзиклу. |
Образотворче мистецтво |
Візитка учня 7 класу с.94 Створити макет журналу (обкладинка, розвороти) с.97 |
Алгебра |
16.03.20.§22; №845; №846;847. 17.03.20.§22.; №848; №849;857. |
Геометрія |
18.03.20.§ 26; №611; №613;№615. 20.03.20.§ 26; №623;№625;№627. |
Біологія |
1) Поведінка тварин у природі та методи її вивчення . Лабораторні дослідження:5 Визначення форм поведінки тварин §47 опрацювати. Зробити висновки по лабораторному дослідженні. Описати поведінку своєї улюбленої тварини. Дати відповіді на запитання §. 2) Вроджена і набута поведінка тварин §48, 49,50 опрацювати. Дати відповіді на запитання §. Корисні посилання: http://www.filin.vn.ua/, |
Географія |
1) Тектонічна будова. Рельєф, роль зовнішніх сил у його формуванні. Корисні копалини Опрацювати §46, відповісти на запитання с.214(письмово) 2) Загальні риси клімату Опрацювати §47, відповісти на запитання с.219 (письмово), скласти кросворд до §44-47, виконати практичну роботу № 11 |
Фізика |
Атмосферний тиск. Вимірювання атмосферного тиску. Барометри. Сполучені посудини. Манометри. Опрацювати § 34, 35, 36. Виписати визначення, формули, співвідношення між одиницями вимірювання (с.134), описати будову та принцип роботи барометра-анероїда та рідинного манометра. |
Хімія |
|
Трудове навчання |
|
Інформатика |
1) Створення комп’ютерної моделі процесу взаємопов’язаного функціонування об’єктів. Опрацювати матеріал за посиланням: https://sites.google.com/view/onlayn-konspekt-z-informatiku/7-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-25-%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D1%8E%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%BE%D1%97-%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%96. Результат надіслати на електронну адресу учителя. 2) Створення комп’ютерної моделі руху об’єкта на площині з перешкодами. Опрацювати матеріал за посиланням: http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2016/33_Scratch/index.html . Результат надіслати на електронну адресу учителя. |
Основи здоров’я |
|
Фізична культура |
|