08.11.21-12.11.21
Індивідуальний план роботи
практичного психолога Грузд Н.В. під час дистанційного навчання
з 08.11. по 12.11.2021 року
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
1 |
08.11. |
1. Консультація учасників освітнього процесу. 2. Складання плану роботи під час дистанційного навчання. 3. Діагностика учнів 11 класу на платформі Meet за методикою М. Горської щодо визначення схильності до суїцидальної поведінки» 4. Діагностика учнів 9 класу на платформі Meet за методикою М. Горської щодо визначення схильності до суїцидальної поведінки» 5. Написання протоколів обстеження Підготовка до заняття. |
8.00.-9.00 9.00.-11.00.
11.00-12.00
12.00.-13.00
13.00.-17.00 |
2 |
09.11. |
1. Консультація учасників освітнього процесу. 2. Самоосвіта на платформі Всеосвіта. Перегляд вебінару «Як підготуватися до моніторингу організації дистанційного навчання» 3. Виготовлення асоціативних карток для роботи з педагогами. 4. Заняття з педагогами «Світ емоцій» 5. Робота з документацією практичного психолога. |
8.00.-9.00 9.00-11.00
11.00-13.00.
13.00.-14.00 14.00-17.00 |
3 |
10.11. |
1. Консультація учасників освітнього процесу. 2. Підбір рекомендацій для учнів та батьків щодо вибору професії 3. Підбір та розповсюдження матеріалів для учнів початкової ланки щодо розвитку пізнавальних процесів 4. Виготовлення карток для роботи з учнями з ООП 5. Оформлення документації практичного психолога. |
8.00-9.00 9.00-11.00
11.00-13.00
13.00-15.00
15.00-17.00
|
4 |
11.11. |
1. Консультація учасників освітнього процесу. Індивідуальні консультації у телефонному режимі. 2. Діагностика учнів 8 класу на платформі Meet за методикою М. Горської щодо визначення схильності до суїцидальної поведінки» 3. Самоосвіта. Перегляд вебінару на платформі На урок «Партнерство між школою і батьками: підходи і способи втілення» 4. Обробка результатів діагностики. 5. Оновлення матеріалів сайту. |
8.00-9.00
9.00-10.00
10.00-12.00
12.00-14.00 14.00.-17.00 |
5 |
12.11. |
1.Консультація учасників освітнього процесу. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 2. Діагностика учнів 10 класу на платформі Meet за методикою М. Горської щодо визначення схильності до суїцидальної поведінки» 3. Обробка результатів діагностики 4. Робота з фаховою літературою 5. Оформлення документації практичного психолога. |
8.00.-9.00
9.00.-10.00
10.00-12.00 12.00-14.00. 14.00.-17.00 |