9 клас
9 клас
Предмет |
Завдання |
Українська мова |
1-2.Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку 1) Опрацювати § 32, виконати впр. 2, 3 на С.113 2) Повторити § 32, виконати впр. 4 на С. 114, зробити синтаксичний розбір складного речення з різними видами зв’язку за схемою на С. 115 |
Українська література |
1)Еволюція жіночого образу. Реалістично-побутовий тип утілення теми жіночої долі («Наймичка») Опрацювати матеріал підручника на С. 235-237, прочитати твір «Наймичка»; виконати завдання на С.237,238 2) Твір-характеристика персонажа поем «Катерина» і «Наймичка» Написати твір-характеристику персонажа поеми (на вибір) |
Іноземна мова |
Повторити слова; с.168, в.1,2 (письмово); підготувати повідомлення про відомого винахідника (письмово); с.173, в.8 (письмово) |
Російська мова |
1) Узагальнення вивченого з теми «Складні речення з різними видами зв’язку». Опрацювати § 52. Виконати впр. 465, 467, 468, 472. 2) Поняття тексту. Змістовні ознаки тексту. Опрацювати § 53. Виконати впр. 474, 475, 476, 477, 478. |
Зарубіжна література |
1) «Стара» і «нова драма». Г. Ібсен. «Ляльковий дім». Опрацювати ст. 233-240. Переглянути презентацію за посиланням: https://naurok.com.ua/stara-i-nova-drama-zmini-v-dramaturgi-kincya-hih-pochatku-hh-stolittya-genrik-ibsen-1828-1906-rol-g-ibsena-v-rozvitku-svitovo-drami-yogo-novatorstvo-21831.html Прочитати п’єсу за посиланням: https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=85 Усно відповісти на питання ст. 236, 240. 2) Особливості драматичного конфлікту п’єси. Опрацювати ст. 241-252. Усно відповісти на питання ст. 250, 252. |
Історія України |
1) Русофіли і народовці Опрацювати № 21 п.1-4, скласти «кола Вена» по темі 2) Товариство «Просвіта» №21 п.5, вивчити поняття, завдання №4 письмово 3) Народовська політика «нової ери» № 22 п.2, скласти опорну схему 4) Утворення політичних партій № 22 п.1,3;скласти таблицю «Політичні партії» |
Всесвітня історія |
1) Османська імперія № 25, завдання №13,14 письмово 2) Практичне заняття С.211, завдання 2,4,7 с. 216, 1,3,4 с.218 письмово 3) Узагальнення Опрацювати №28-30, скласти таблицю «Битви, конференції», вивчити поняття |
Основи правознавства |
1) Адміністративні правопорушення опрацювати № 22, 23, скласти порівняльну таблицю 2) Кримінальний проступок
|
Мистецтво |
Телебачення. Опрацювати ст. 160-167. Переглянути презентацію за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-z-mistectva-dlya-9-kl-na-temu-telebachennya-poglyad-u-svit-13514.html Підготувати розповідь про улюблений телесеріал. |
Алгебра |
16.03.20.§19; Самостійна робота №14 с.258 №1;2;3;4;5 з розв’язками. 17.03.20.§19; Самостійна робота №14 с.258 №6;7;8 з розв’язками. |
Геометрія |
18.03.20.§ 19; №644; №645;№646. 20.03.20.§ 19; №647;№648;№649. |
Біологія |
1) Світоглядні та наукові погляди на походження та розвиток життя §46, с. 251 (відповідати на питання усно, виконати тести письмово); знайти додаткову інформацію 2) Еволюція людини. Етапи еволюції людини §45, с. 245 - 246 (відповідати на питання усно, виконати тести письмово); знайти додаткову інформацію Корисні посилання: https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EdEra-Osvitoria+BIO+1/about |
Географія |
1) Машинобудування світу. Взаємозв’язок між рівнем економічного розвитку регіону, країни і рівнем розвитку машинобудування. Найбільші країни-виробники літаків, легкових автомобілів, морських суден, верстатів, комп’ютерів, робототехніки. Опрацювати § 31, с.164-170, відповісти на запитання с.171 (усно), завдання «Набуваємо практичних навичок» (письмово) с.171 2) Особливості виробничого процесу та чинники розміщення підприємств, що виробляють тканини різних видів, одяг, шкіряно-взуттєву продукцію. Чинники та центри розміщення текстильного, швейного, шкіряного, взуттєвого виробництва в Україні. Найбільші на світовому ринку країни-виробники та країни-експортери тканин, одягу та взуття. Дослідження. Малі і середні міста України – центри швейного виробництва Опрацювати § 32, с.171-178, провести дослідження, відповісти на запитання с.178 (письмово) |
Фізика |
Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона. Другий закон Ньютона. Третій закон Ньютона. Опрацювати § 30, 31, 32. Виписати закони Ньютона. Розв’язати вправу 31 №3, 4; вправу 32 №4, 5. |
Хімія |
1) Опр. п.33, ст.. 162-164, зап. 1,2(а),5, завд.127*с. 166, підготувати повідомлення по темі* 2) Опр. п.33, ст.. 165-166, зап. 1,2(б),3,4*, завд.129*с. 166, підготувати повідомлення по темі* |
Трудове навчання |
Технічний процес виготовлення деталей виробу. Розробити інструкційну карту з виготовлення ручки. |
Інформатика |
1) Етапи створення веб-сайтів. Веб-конструктори. Опрацювати п.9.3 с.258-267, виконати завдання «Працюємо за комп’ютером». Результат надіслати на електронну адресу учителя. 2) Практична робота №13 «Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем». Опрацювати посилання: https://drive.google.com/file/d/0ByqfRoZXhHe6M2JXcVNEbGgyQWs/view. Результат надіслати на електронну адресу учителя. 3) Розмітка гіпертексту засобами HTML. Написати конспект за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1NYpWKNXie0WTXABkUM7tnNzQocjn8sh-/view, виконати завдання за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1aRmd8Mi0Ekp2I8czpqOU9Pp8zRKHjQlv/view. Результат надіслати на електронну адресу учителя. |
Основи здоров’я |
|
Фізична культура |
Модуль футбол Повторити правила гри з футболу. Підготовчі вправи футболіста. Удосконалити елементи гри воротаря. |