6 клас
6 клас
Предмет |
Завдання |
Українська мова |
1.Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль Опрацювати § 52, виконати впр. 434, 436 2. Числівники кількісні і порядкові Повторити § 52, виконати впр. 435, 437 3. Числівники прості, складні і складені Опрацювати матеріал підручника на С. 167(таблиця), виконати впр. 438 |
Українська література |
1.Усний переказ епізоду з повісті В. Нестайка «Тореадори з Васюківки» Переказати усно улюблений епізод повісті 2 .Я. Стельмах. Коротко про митця. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» Опрацювати матеріал підручника С. 157, прочитати повість |
Іноземна мова |
Повторити слова з теми «Shops» (усі); с.134-135, в.2 (усно), с.137, в.3 (письмово); вивчити слова на с.142-143, с.143, в.4 (письмово, скласти речення); с.144-145 (усно) читати в.1, вивчити слова на с.145; с.146, в.5 (усно), с.147, в.6 (письмово) |
Зарубіжна література |
1) Мацуо Басьо. Хайку. Лаконізм форми та широта художнього змісту хайку. Опрацювати ст. 170-174. Вивчити напам'ять 3-4 хайку. Відповісти на питання; «Які емоції викликають картини природи, змальовані у хайку?» 2) Р. Бернс. «Моє серце в верховині…». Ідея любові до батьківщини у вірші. Опрацювати ст. 176-178. Вивчити вірш напам'ять, усно описати настрій ліричного героя. |
Історія Стародавнього світу |
1) Виникнення Рима Прочитати № 44-45, інтернет-ресурс с.3 для кожного уроку, завдання ІІ №1 2) Римська республіка Прочитати №44-45, завдання ІІІ №1, 3 (на вибір) |
Музичне мистецтво |
1) Рондо: Сюїта Підготувати повідомлення на тему: «Танці, які поширені в рідному краї» 2) Симфонія. Увертюра Прочитайте казку «Як був створений симфонічний оркестр» с.117. Дайте відповіді на запитання: як ви розумієте поняття какофонія? Чому навчилися музичні інструменти завдяки диригенту та феї Музики? |
Образо-творче мистецтво |
Квітковий натюрморт с.158 Історичний жанр с.166 |
Математика |
16.03.20. § 30 №1385; №1386; №1387. 17.03.20.§ 30 №1387; №1388; №1389. 18.03.20.§ 30 №1390; №1391; №1392. 20.03.20.§ 30 №1393; №1394; №1395. |
Біологія |
1) Папороті, хвощі, плауни. Лабораторне дослідження. Будова папоротей. Міні-проект «Як утворився торф і кам’яне вугілля?» §43 опрацювати. Дати відповіді на запитання §. Зробити висновки по лабораторному дослідженні. Скласти міні- проект 2) Голонасінні. Лабораторне дослідження. Будова пагонів і шишок хвойних рослин. §44 опрацювати. Дати відповіді на запитання §. Зробити висновки по лабораторному дослідженні. Скласти кросворд Вищі рослини. |
Географія |
Озера, їх різноманітність за площею, походженням озерних улоговин, солоністю. Найбільші і найглибші озера земної кулі. Опрацювати § 49, с.192-195; вивчити основні поняття параграфу; відповісти на запитання с.195(письмово); повторити § 47-48; виконати практичну роботу №6(закінчення). |
Трудове навчання |
Проектування форм брелка методом біоформ. Заповнити 1-3 етапи в робочому зошиті. |
Інформатика |
1) Програмне опрацювання події. Опрацювати §20, с.163-168 підручника та презентацію за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1fs997RWG5LcBq8-QsYoKdknHlecy9rnl/view, виконати вправу 1 «Пішохід» с.166-167 працюємо за комп’ютером. Результат надіслати на електронну адресу учителя. 2) Практична робота 6 «Розв’язування задач, які передбачають програмне опрацювання події». Виконати практичне завдання за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1vZePf3pM4OhNVs1pw7kPdY7Mj6K1dkx5/view. Результат надіслати на електронну адресу учителя. 3) Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження. Опрацювати §21 с.173-180 підручника та презентацію за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1XvyyX2qljsVLzYWNa6UoFvM7GNoyY9oM/view , виконати вправу 2 «Літак-географ» с.179-180 працюємо за комп’ютером. Результат надіслати на електронну адресу учителя |
Основи здоров’я |
Скласти схеми, вміти пояснити с.136, 138-139, підготувати повідомлення по темі* |
Фізична культура |
Модуль футбол Виконання ведення м’яча зі зміною напряму руху. Прискорення та ривки з м’ячем. Жонглювання м’ячем . |
Курс за вибором «Фінансово-грамотний споживач» |
Етика взаємовідносин споживача та інших учасників ринку с. 50-52 письмово |