5 клас
5 клас
Предмет |
Завдання |
Українська мова |
§ 58 вивчити групи слів, впр. 461,462, 464* |
Українська література |
Читати с. 195-198, законспектувати теорію літератури. Вивчити напам’ять « За сонцем хмаронька пливе» та « Садок вишневий коло хати» . |
Іноземна мова |
Повторити слова з теми «Clothes», повторити граматичні часи Present Simple, Present Continuous, Past Simple; с.158, в.5 (усно, читати і перекласти), с.159, в.1 (письмово, дописати речення), с.161, в.6 (письмово описати малюнки за зразком, питання –відповідь); повторити слова з теми «Free time» с.162-163, в.2; с.164, в.2 (усно, читати, перекласти), с.165, в.3 (письмово, скласти правдиві речення); повторити прийменники місця с. 167 (табличка) |
Зарубіжна література |
1) Л. Керролл. «Аліса в Країні Див». Творча історія книги. Особливості художньої мови твору. Опрацювати ст. 229-234. Прочитати 1-3 розділи твору за посиланням: https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=663 Усно відповісти на запитання ст. 234, 235, 238. 2) Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди. Прочитати 6 розділ твору за посиланням: https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=663&page=6 Опрацювати ст. 238-247. Усно відповісти на питання ст. 239, 247. |
Історія України |
§ 18, прочитати і переказати с.128-133, розглянути фотографії, самостійно склати 5 запитань за текстом підручника і записати їх в зошит (питання починаються словами Що? Хто? Де? Як? Коли?), виконати завдання 3-4 с.133 |
Музичне мистецтво |
1) У музичному театрі: опера. Підготувати повідомлення «Де і як виникла опера». 2) У музичному театрі: балет. Опрацювати підручник с.125 Виконати завдання №4 с.133 |
Образотворче мистецтво |
фантастичний будинок с.166 міст оригінальної конструкції (паперопластика) с.172 |
Математика |
16.03.20. § 34 №932; №934; №936. 17.03.20.§ 34 №944; №946; №948. 18.03.20.§ 34 №952; №954 20.03.20.§ 34 №958; №960 |
Природознавство |
Опр. П.33, зап.1 (письмово), с.119, розв’язати завдання рубрики «Сторінка природодослідника»*, с.119 |
Трудове навчання |
Технічний процес виготовлення виробу з дерева. Оздоблення із застосуванням декупажа. Зробити виріб. |
Інформатика |
1) Виконавці алгоритмів та їхні системи команд. Програма. Середовище опису й виконання алгоритмів. Опрацювати п.4.1 с.156-168 підручника та презентацію за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1_jBcymR6cNuDY5cvG6cErag1suyNe6sl/view, виконати завдання с.165-166 працюємо за комп’ютером. Результат надіслати на електронну адресу учителя. 2) Способи опису алгоритму. Лінійні алгоритми. Опрацювати п.4.2 с.169-175 підручника та презентацію за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1AJTkJqsFwzcAQzHAmtCp9W-GfXgLB6B5/view, виконати завдання с.174-175 працюємо за комп’ютером. Результат надіслати на електронну адресу учителя. 3) Практична робота 4 «Складання та виконання лінійних алгоритмів». Виконати практичне завдання за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1CrJ2x4nw2xTjgD9LP0alfMlqCZnshfy9/view . Результат надіслати на електронну адресу учителя. |
Основи здоров’я |
Написати в зош. «Перевірити себе» с.121 |
Фізична культура |
Модуль футбол Повторити правила гри футбол з футболу Виконати комплекс вправ ранкової зарядки з 10 вправ. Ведення м’яча зі зміною напрямку руху. |
Курс за вибором «Родинні фінанси» |
Проект «Перспективні напрямки сімейного бізнесу» с. 44 письмово |