A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Будильський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІII ступенів - дошкільний навчальний заклад Лебединської районної ради

11 клас

Дата: 17.03.2020 13:47
Кількість переглядів: 229

11 клас

Предмет

Завдання

Українська мова

Письмовий твір у публіцистичному стилі на одну з тем: «Сьогодення нашої країни», «Духовні цінності», «Нове в культурі мого народу»

Написати твір на обрану тему;

Підготовка до ЗНО онлайн

Українська література

1) М. Вінграновський. Коротко про поета. Інтимна лірика зб. «Цю жінку я люблю». «У синьому небі я висіяв ліс» - поезія про «вічну», одну-єдину любов

Опрацювати матеріал підручника  С. 200, 201 (конспект);  вивчити напам’ять поезію поета-«шістдесятника» (на вибір)

2) Григір Тютюнник. Коротко про письменника і його творчість. «Три зозулі з поклоном». «Вічна» тема «любовного трикутника» в новітній інтерпретації

Опрацювати матеріал підручника С.203-205 (конспект), прочитати новелу, виконати завдання на С. 205

Іноземна мова

 

Зарубіжна література

Ґ.Ґ. Маркес. «Стариган із крилами». Синтез реального і фантастичного в оповіданні.

Опрацювати ст. 206-214.

Усно відповісти на питання ст. 214.

Історія України

1) Зовнішня політика та міжнародні зв’язки України

№25,26, вивчити поняття, завдання №10 с.231

2) Практичне заняття

С.231 , інтернет-підтримка с.231

Всесвітня історія

1) Рецидиви Холодної війни

Опрацювати № 19, написати есе за темою « Демонтаж результатів періоду розрядки

2) Російсько-українська війна

№ 20, заповнити таблицю с. 196 завдання №28

Алгебра

16.03.20.§10; №10.2.8; №10.2.9; №10.2.10.

Геометрія

18.03.20.§ 14;Розв’язати тест №3(1;2;3) з розв’язками.

20.03.20.§ 14; Розв’язати тест №3(4;5;6) з розв’язками

Біологія і екологія

1) Основні закони факторіальної екології.

§81 с. 171  (відповідати на питання усно, розробити план та кількість внесення мінеральних добрив, скласти криву толерантності); знайти додаткову інформацію.

Повторити тему: Біорізноманіття (10 клас)

2) Поняття про екологічну валентність організмів, стено- та еврибіонтні види.

§81   (відповідати на питання усно,підібрати приклади до екологічних законів); знайти додаткову інформацію

Повторити тему: Обмін речовин та енергії (10 клас)

3) Пр.роб.9. Визначення оптимального та песимального значення екологічного фактору, зони толерантності та проведення порівняння екологічної валентності модельних видів.

§81 зробити висновки, побудувати криві толерантності для людини по відношенню до температури, концентрації СО, О. Повторити тему: Обмін речовин та енергії (10 клас)

4) Адаптація до впливу факторів (фізіологічна, еволюційна, енергетична, речовинна, інформаційна).

§82 с. 173  (відповідати на питання усно, скласти порівняльну таблицю, підготувати презентацію про адаптації на рівні біосистем); знайти додаткову інформацію. Повторити тему: Обмін речовин та енергії (10 клас)

5) Екологічна ніша. Структура екологічної ніші (топічна, трофічна, часова тощо) та параметри (ширина, перекриття).

§83 с. 175  (відповідати на питання усно, підготувати презентацію про біотехнології); знайти додаткову інформацію. Повторити тему: Обмін речовин та енергії (10 клас)

Географія

Демографічний стан населення. Демографічна політика та сучасні міграції у світі. Сучасна глобальна економіка та тенденції її розвитку

Опрацювати § 18-21 с.91-111, виконати практичну роботу №7,8; відповісти на запитання с.95, 99, 106, 111; заповнити таблиці с.90, 111; провести дослідження (тематика на с.100 підручника)

Фізика і астрономія

Земля і Місяць. Природа тіл Сонячної системи Космічні дослідження об’єктів Сонячної системи. Рух штучних супутників і автоматичних міжпланетних станцій. Розвиток космонавтики. Космогонія Сонячної системи.

Опрацювати матеріал із с. 43-66. Дати відповідь на запитання с. 50, 55, 60, 61 (усно). Звернути увагу на характеристики планет та інших тіл Сонячної системи.

Хімія

 

Трудове навчання

 

Інформатика

1) Основи теорії дизайну. Стиль та композиція в дизайні.

Написати конспект. Скласти умовну композицію із геометричних фігур на поєднання більших і менших об'ємів, кольорових чи тонових протилежних характеристик

2) Символи та образи. Художній образ. Знакові системи. Принципи побудови знаків. Стилістична єдність.

Написати конспект

3) Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю. Айдентика.

Написати конспект.

Фізична культура

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора