A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Будильський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІII ступенів - дошкільний навчальний заклад Лебединської районної ради

Сторінка психолога

Конвенція про права дитини

ЯК СЕБЕ ПОВОДИТИ З ГІПЕРАКТИВНИМИ ДІТЬМИ. РЕКОМЕНДАЦІЇ ПЕДАГОГАМ

ПАМ’ЯТКА ВЧИТЕЛЮ ДЛЯ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ

Поради вчителю з метою створення умов успішної адаптації першокласників до школи

10 ПОРАД БАТЬКАМ ПІДЛІТКІВ

Поради батькам щодо підтримки дитини в період адаптації до школи

Для колег

Пропонуємо до вашої уваги методику Людмили Галіциної, яка називається “Моє професійне дерево”. Інструкція: ??Треба взяти аркуш: на одному боці написати “За що я можу сказати “спасибі” своїй роботі”, а на іншому – “За що моя робота може сказати “спасибі” мені”. До кожного треба написати щонайменше 20 тверджень. Якщо вийде, то емоційного вигорання нема. 1??Перша сторона аркуша показує відношення людини до роботи, від чого воно отримує задоволення, а друга – наскільки вона може похвалити себе за свою роботу. За що, вона думає, її цінять та за що вона ціните себе. Це дає емоційний ресурс. 2??Якщо у вас виходить від 5 до 8 пунктів, а потім – “мені більше нема, про що писати”, це не просто дзвіночок, це вже набат. Якщо до 15 пунктів “дякую роботі” і 3, коли робота може сказати “спасибі” вам, то це знак того, що ви себе не цінуєте в роботі. І тут треба шукати моменти, чому ви важливі для своєї роботи. Джерело:FlorenceCentre

13:05 08.05.2020

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора