A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Будильський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Лебединської міської ради Сумської області

Все буде Україна!!!!

Дата: від до Скинути

BraveKidsUkraine

Шановні діти! Це посилання на канал, де можна знайти корисну інформацію про те, як подолати тривожність і хвилювання в умовах сьогодення.

13:31 24.01.2024

Руханки у підвалі.

З метою створення безпечного середовища, підвищення психоемоційного стану в школярів у закладі проводяться психологічні хвилинки-руханки. Цього разу "підтримували" бадьорий настрій учасників освітнього процесу учениці 6 класу, відеозйомка - 7 клас.

13:20 24.01.2024

Як пояснювати дітям, що відбувається

Як пояснити дітям, що відбувається навколо, не лякаючи, але залишаючись чесними? Із 27 жовтня на Суспільному щотижня виходитимуть аудіоісторії нового часу — «Хоробрі казки» для українських дітей та їхніх батьків. 12 пізнавально-розважальних аудіоказок, які озвучуватимуть українські артисти, військові, митці, народні улюбленці, публікуватимуть на телеграм-каналі Суспільне Казки та ютуб-каналі «Бробакс».

15:58 24.05.2023

Як впоратися з тривогою і панічною атакою

Як впоратися з тривогою та панічною атакою? Є така техніка 5-4-3-2-1. Дана техніка допомагає переключити свою увагу і переорієнтувати свою свідомість в даний момент за допомогою п'яти органів почуттів: зору, дотику, слуху, нюху та смаку. Вона дозволяє прибрати зацикленість на загрозливих і тривожних думках. Починати процес бажано з 10 повільних глибоких вдихів та видихів, а потім слідувати п'яти крокам:

14:47 24.05.2023

Шукаємо ресурси. Ресурсоорієнтована модель BASIC Ph

тресові навантаження – це повсякденна реальність сучасної людини. Та на переконання Г. Сельє уникнути стресових ситуацій не лише не можливо, а й не потрібно, оскільки «стрес – це і є життя, а його відсутність означає смерть» [1]. Всесвітня організація охорони здоров’я (ВООЗ) визначає стрес – як неспецифічну (одну і ту ж на різні подразники) реакцію організму на будь-яку висунуту до нього вимогу. Тобто, стрес – це відповідь людини на реальну чи уявну загрозу, звідси, людина здатна «запускати» психофізіологічну стрес-відповідь на ситуацію без реально існуючих загроз, лише силою думки, емоцією чи спогадами. Тут важливо зазначити, що наш організм не пристосований до постійної стрес-відповіді і саме це є небезпечним для нього, так як відновитися після стрес-відповіді часто є вкрай складним. Якщо стрес-відповідь людини постійно включена, то в організмі не відбуваються відновлюючі процеси, що орієнтовані на майбутнє, ріст і розвиток «застигає». Це і є суть хронічного стресу. Хронічна стресова ситуація виснажує адаптивні можливості людини, після чого відбувається так званий злам адаптаційного бар’єра. Згідно існуючих нині наукових поглядів, саме стресові механізми лежать в основі виникнення більшості захворювань, при цьому час появи хвороби розподілений не рівномірно, а накопичується навколо певних подій, коли вони сприймаються як такі, що загрожують, надмірно напружують, навантажують, непосильні або такі, що викликають конфлікти, звідси, знижується рівень психологічного здоров’я людини, загострюються хронічні захворювання, знижується працездатність тощо.

14:26 24.05.2023

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора