A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Будильський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Лебединської міської ради Сумської області

Рекомендації батькам учнів 5 класу

Дата: 03.11.2021 15:30
Кількість переглядів: 99

Правила спілкування з дитиною

Можна виражати своє невдоволення окремими діями дитини, а не дитиною в цілому.

Можна осудити дії дитини, але не її почуття, якими б протиправними вони не були.

Не вимагати від дитини неможливого чи важко здійсненного. Краще подивіться, що можна змінити в оточуючому середовищі.

Невдоволеність діями дитини не повинна бути постійною, інакше вона перестане сприйматися.

Намагайтесь не присвоювати собі емоційні проблеми дитини.

ЯК ВИЯВИТИ ПРИЧИНУ НЕСЛУХНЯНОСТІ

 І ПОГАНОЇ ПОВЕДІНКИ?

Батькам слід звернути увагу на власні почуття. Переживання батьків – своєрідне дзеркало прихованих емоційних проявів дитини.

Якщо дитина бореться за увагу                        Ü  у батьків виникає роздратування.

Якщо йде протистояння волі батьків

Ü то батьки відчувають гнів.

Якщо причина поганої поведінки помста

Ü то  батьки відчувають образу.

Якщо дитина переживає неблагополуччя

Ü то батьки відчувають почуття                                                                                безнадійності і відчаю.

 

ТО ЩО Ж РОБИТИ ДАЛІ?

  • Намагайтесь не реагувати звичним способом, тобто так, як чекає від Вас дитина.
  • Якщо дитина розчарувалася в собі – перестаньте вимагати, «зведіть до нуля» свої претензії і очікування.
  • Заохочуйте її, помічайте найменший успіх, успіх окремої дитини.
  • Не чекайте на швидкі результати. Шлях буде довгим і важким.
  • Головне – направте свої зусилля на те, що свої негативні емоції перевести у конструктивне русло.
  • Прийдеться змінити себе. Це єдиний шлях виховання «вашої» дитини.
  • Дитина повинна повірити в щирість Ваших намірів, витримайте і це справжнє випробування.                       
 
   

Поради батькам

Дитина, яка зазнає менше образ, виростає людиною, що більше усвідомлює власну гідність.  М. Чернишевський                                                                                                                                               

1.Пам`ятайте, що навчання – один з найважчих видів праці, а розумові здібності й можливості дітей неоднакові.

2 Не слід вимагати від учня неможливого. Важко визначити, до чого він здатний та як розвинути його розумові здібності.

3. Навчання не сприяє розвиткові дитини, якщо воно вимагає від неї механічного заучування і не потребує напруження розумових сил, пізнавальної активності, мислення і дій.

4. Будьте милосердні до своїх дітей. Усуньте опіку, крик, насилля і наказовий тон. Вони спричиняють опір у дітей, психічні травми, пригнічують бажання й інтерес до навчання.

5. Розвивайте інтерес, інтелектуальні бажання, ініціативу й самостійність дитини у навчанні.

6. Запам`ятайте, що за науково обґрунтованими нормами над виконанням усіх домашніх завдань учні  повинні працювати 3-5-х класів – до 2 годин. Навчіть дітей користуватися годинником і не дозволяйте їм сидіти над виконанням домашніх завдань більше встановленого часу, адже це позначиться на їхньому здоров`ї та розумовому розвитку.

7.Не примушуйте учня писати спочатку в чернетці й кількаразово переписувати виконане домашнє завдання – це призводить до перевтоми і відвертає дітей від навчання.

8.Не хвилюйтеся, якщо ваша дитина отримає за виконану роботу не таку оцінку, якої б ви хотіли. По-перше, оцінка відіграє виховну роль, а, по-друге, це не остання робота і не остання оцінка.

9.Дайте дитині можливість пережити радість успіху у навчанні, визначити індивідуальну стежку в розумовій праці.

10.Перевіряйте виконані дітьми домашні завдання, особливо на першому етапі навчання. Проте оцінюйте їх словами: «я задоволений», «я незадоволений». Додайте слово «дуже», і будьте певні – завтра ваша дитина дуже старатиметься, щоб ви були задоволені нею.

11.Здоров`я дитини – тендітна споруда, й тримають її три «атланти»: спадковість, спосіб життя й середовище. Тому організуйте для своєї дитини правильний режим – зарядка, раціональне харчування, навчання й відпочинок. Подбайте про позитивний вплив середовища, в якому перебуває дитина.

12.Обов`язково помічайте і заохочуйте навіть найменші успіхи у навчанні та поведінці дітей.

13.Батько й мати – найкращі вихователі, які, за словами А.С.Макаренка, повинні впливати на поведінку своїх дітей навіть тоді, коли їх немає вдома. Пам`ятайте: дитина – це дзеркало життя своїх батьків. Як у краплині води відбивається сонце, так у дітях відбивається вся організація життя сім`ї, працьовитість, духовне багатство і моральна чистота матері й батька.

Рекомендації батькам учнів середніх класів щодо підготовки домашніх завдань             

1. Намагайтеся створити умови, які полегшують навчання дитини:

-побутові;

-емоційні (демонструйте віру в дитину, не втрачайте надії на успіх, виявляйте терпіння, не ображайте в разі невдач);

-культурні (забезпечте дитину довідниками, словниками, посібниками, атласами, книгами зі шкільної програми; разом дивіться навчально-пізнавальні програми, обговорюйте побачене).

2. Слухайте свою дитину: нехай вона читає вголос, переказує те, що треба запам'ятати, перевіряйте знання за запитаннями в підручнику.

3. Регулярно ознайомлюйтеся з розкладом уроків, факультативів, гуртків, додаткових занять для контролю й надання можливої допомоги.

4. Діліться з дітьми знаннями з галузі, в якій маєте успіх.

5. Пам'ятайте, що в центрі уваги батьків повинна бути не оцінка, а знання, навіть якщо ними не можна скористатися сьогодні.

6. Не залишайте без уваги вільний час дитини. Не порівнюйте її успіхи з успіхами інших.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора