A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Будильський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІII ступенів - дошкільний навчальний заклад Лебединської районної ради

7 клас

Дата: 17.03.2020 13:45
Кількість переглядів: 210

7 клас

Предмет

Завдання

Українська мова

Новий § 35вивчити правила, впр.  458, 459*.

С. 214-215 правила, впр. 478, 479*.

С.198-200 написати конспект.  Напишіть портретний нарис у публіцистичному стилі.

Старий п.§ 34 вивчити правила, впр. 447,448*.

С. 193-197, скласти і записати план опису зовнішності молодого кобзаря.

Українська література

Новий: С. 212-224 читати, заповнити таблицю с. 224 завдання 11.Підготувати повідомлення про м. Вишнопіль і с. Половинчик завдання 12(2)*.

Прочитати глави 22-41 повісті, виконати тест с. 232. Завдання 11с. 232 ( заповнити таблицю). 

Старий: Читати Марини Павленко « Русалонька із 7-В, або прокляття роду Кулаківських»

 

Іноземна мова

 

Зарубіжна література

1) А. Конан Дойл. «Собака Баскервілів».

Прочитати твір за посиланням: https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=737

Подивитися однойменний художній фільм https://megogo.net/ru/view/14495-priklyucheniya-sherloka-holmsa-i-doktora-vatsona-sobaka-baskerviley.html

Порівняти твір з екранізацією. Скласти сюжетну схему твору (письмово).

2) О. Генрі. «Дари волхвів». Моральні цінності в новелі.

Опрацювати ст. 228-230, 236-240. Усно відповісти на питання ст. 240.

Історія України

1) Узагальнення

С.150 завдання письмово №1,2,6,8,9.

2) Українські землі у складі Великого князівства Литовського

№ 22 пункт 1,2; вивчити дати, скласти опорну схему по темі

Всесвітня історія

1) Велике князівство Литовське

Опрацювати  № 25, скласти порівняльну таблицю

2) Монгольське панування

№ 26,завдання № 2, 3 письмово

3) Османська імперія

№27, скласти «сенкен» ІМПЕРІЯ, підготувати презентацію «Культура Османської імперії»

Музичне мистецтво

Мюзикл

1) Охарактеризувати особливості мюзиклу. Переглянути відеозаписи мюзиклів «Красуня і чудовисько», «Маленький принц», «Аладдін» (на вибір).

2) Підготувати перелік запитань для одного з композиторів , які створюють мюзикл для уявного інтерв’ю. Створити афішу для улюбленого мюзиклу.

Образотворче мистецтво

Візитка учня 7 класу с.94

Створити макет журналу (обкладинка, розвороти) с.97

Алгебра

16.03.20.§22; №845; №846;847.

17.03.20.§22.; №848; №849;857.

Геометрія

18.03.20.§ 26; №611; №613;№615.

20.03.20.§ 26; №623;№625;№627.

Біологія

1) Поведінка тварин у природі та методи її вивчення .

Лабораторні дослідження:5  Визначення форм поведінки тварин

§47  опрацювати.  Зробити висновки по лабораторному дослідженні. Описати поведінку своєї улюбленої тварини. Дати відповіді на запитання §.

2) Вроджена і набута поведінка тварин

§48, 49,50  опрацювати. Дати відповіді на запитання §.

Корисні посилання: http://www.filin.vn.ua/,

Географія

1) Тектонічна будова. Рельєф, роль зовнішніх сил у його формуванні. Корисні копалини

Опрацювати §46, відповісти на запитання с.214(письмово)

2) Загальні риси клімату

Опрацювати §47, відповісти на запитання с.219 (письмово), скласти кросворд до §44-47, виконати практичну роботу № 11

Фізика

Атмосферний тиск. Вимірювання атмосферного тиску. Барометри. Сполучені посудини. Манометри.

Опрацювати § 34, 35, 36. Виписати визначення, формули, співвідношення між одиницями вимірювання (с.134), описати будову та принцип роботи барометра-анероїда та рідинного манометра.

Хімія

 

Трудове навчання

 

Інформатика

1) Створення комп’ютерної моделі процесу взаємопов’язаного функціонування об’єктів.

Опрацювати матеріал за посиланням: https://sites.google.com/view/onlayn-konspekt-z-informatiku/7-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-25-%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D1%8E%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%BE%D1%97-%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%96. Результат надіслати на електронну адресу учителя.

2) Створення комп’ютерної моделі руху об’єкта на площині з перешкодами. Опрацювати матеріал за посиланням: http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2016/33_Scratch/index.html . Результат надіслати на електронну адресу учителя.

Основи здоров’я

 

Фізична культура

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора