A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Будильський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІII ступенів - дошкільний навчальний заклад Лебединської районної ради

9 клас

Дата: 17.03.2020 13:45
Кількість переглядів: 396

9 клас

Предмет

Завдання

Українська мова

1-2.Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку

1) Опрацювати § 32, виконати впр. 2, 3 на С.113

2) Повторити § 32, виконати впр. 4 на С. 114, зробити синтаксичний розбір складного речення з різними видами зв’язку за схемою на С. 115

Українська література

1)Еволюція жіночого образу. Реалістично-побутовий тип утілення теми жіночої долі («Наймичка»)

Опрацювати матеріал підручника на С. 235-237, прочитати твір «Наймичка»; виконати завдання на С.237,238

2) Твір-характеристика персонажа поем «Катерина» і «Наймичка»

 Написати твір-характеристику персонажа поеми (на вибір)

Іноземна мова

 

Російська мова

1) Узагальнення вивченого з теми «Складні речення з різними видами зв’язку».

Опрацювати § 52. Виконати впр. 465, 467, 468, 472.

2) Поняття тексту. Змістовні ознаки тексту.

Опрацювати § 53. Виконати впр. 474, 475, 476, 477, 478.

Зарубіжна література

1) «Стара» і «нова драма». Г. Ібсен. «Ляльковий дім».

Опрацювати ст. 233-240. Переглянути презентацію за посиланням: https://naurok.com.ua/stara-i-nova-drama-zmini-v-dramaturgi-kincya-hih-pochatku-hh-stolittya-genrik-ibsen-1828-1906-rol-g-ibsena-v-rozvitku-svitovo-drami-yogo-novatorstvo-21831.html

Прочитати п’єсу за посиланням: https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=85

Усно відповісти на питання ст. 236, 240.

2) Особливості драматичного конфлікту п’єси.

Опрацювати ст. 241-252. Усно відповісти на питання ст. 250, 252.

Історія України

1) Русофіли і народовці

Опрацювати № 21 п.1-4, скласти «кола Вена» по темі

2) Товариство «Просвіта»

№21 п.5, вивчити поняття, завдання №4 письмово

3) Народовська політика «нової ери»

№ 22 п.2, скласти опорну схему

4) Утворення політичних партій

№ 22 п.1,3;скласти таблицю «Політичні партії»

Всесвітня історія

1) Османська імперія

№ 25, завдання №13,14 письмово

2) Практичне заняття

С.211, завдання 2,4,7 с. 216, 1,3,4 с.218 письмово

3) Узагальнення

Опрацювати №28-30, скласти таблицю «Битви, конференції», вивчити поняття

Основи правознавства

1) Адміністративні правопорушення

 опрацювати № 22, 23, скласти порівняльну таблицю

2) Кримінальний проступок

 

Мистецтво

Телебачення.

Опрацювати ст. 160-167. Переглянути презентацію за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-z-mistectva-dlya-9-kl-na-temu-telebachennya-poglyad-u-svit-13514.html

Підготувати розповідь про улюблений телесеріал.

Алгебра

16.03.20.§19; Самостійна робота №14 с.258 №1;2;3;4;5 з розв’язками.

17.03.20.§19; Самостійна робота №14 с.258 №6;7;8 з розв’язками.

Геометрія

18.03.20.§ 19; №644; №645;№646.

20.03.20.§ 19; №647;№648;№649.

Біологія

1) Світоглядні та наукові погляди на походження та розвиток життя

§46, с. 251 (відповідати на питання усно, виконати тести письмово); знайти додаткову інформацію

2) Еволюція людини. Етапи еволюції людини

§45, с. 245 - 246 (відповідати на питання усно, виконати тести письмово); знайти додаткову інформацію

Корисні посилання: https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EdEra-Osvitoria+BIO+1/about

Географія

1) Машинобудування світу. Взаємозв’язок між рівнем економічного розвитку регіону, країни і рівнем розвитку машинобудування. Найбільші країни-виробники літаків, легкових автомобілів, морських суден, верстатів, комп’ютерів, робототехніки.

Опрацювати § 31, с.164-170, відповісти на запитання с.171 (усно), завдання «Набуваємо практичних навичок» (письмово) с.171

2)  Особливості виробничого процесу та чинники розміщення підприємств, що виробляють тканини різних видів, одяг, шкіряно-взуттєву продукцію. Чинники та центри розміщення текстильного, швейного, шкіряного, взуттєвого виробництва в Україні. Найбільші на світовому ринку країни-виробники та країни-експортери тканин, одягу та взуття.

Дослідження.

Малі і середні міста України – центри швейного виробництва

Опрацювати § 32, с.171-178, провести дослідження, відповісти на запитання с.178 (письмово)

Фізика

Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона. Другий закон Ньютона. Третій закон Ньютона.

Опрацювати § 30, 31, 32. Виписати закони Ньютона. Розв’язати вправу 31 №3, 4; вправу 32 №4, 5.

Хімія

 

Трудове навчання

 

Інформатика

1) Етапи створення веб-сайтів. Веб-конструктори.

Опрацювати п.9.3 с.258-267, виконати завдання «Працюємо за комп’ютером». Результат надіслати на електронну адресу учителя.

2) Практична робота №13 «Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем».

Опрацювати посилання: https://drive.google.com/file/d/0ByqfRoZXhHe6M2JXcVNEbGgyQWs/view. Результат надіслати на електронну адресу учителя.

3) Розмітка гіпертексту засобами HTML.

Написати конспект за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1NYpWKNXie0WTXABkUM7tnNzQocjn8sh-/view, виконати завдання за посиланням:  https://drive.google.com/file/d/1aRmd8Mi0Ekp2I8czpqOU9Pp8zRKHjQlv/view. Результат надіслати на електронну адресу учителя. 

Основи здоров’я

 

Фізична культура

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора