A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Будильський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІII ступенів - дошкільний навчальний заклад Лебединської районної ради

6 клас

Дата: 17.03.2020 13:44
Кількість переглядів: 295

6 клас

Предмет

Завдання

Українська мова

1.Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

Опрацювати § 52, виконати впр. 434, 436

2. Числівники кількісні і порядкові

Повторити § 52, виконати впр. 435, 437

3. Числівники прості, складні і складені

Опрацювати матеріал підручника на С. 167(таблиця), виконати впр. 438

Українська література

1.Усний переказ епізоду з повісті В. Нестайка «Тореадори з Васюківки»

Переказати усно улюблений епізод повісті

2 .Я. Стельмах. Коротко про митця. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»

 Опрацювати матеріал підручника  С. 157, прочитати повість

Іноземна мова

 

Зарубіжна література

1) Мацуо Басьо. Хайку. Лаконізм форми та широта художнього змісту хайку.

Опрацювати ст. 170-174. Вивчити напам'ять 3-4 хайку. Відповісти на питання; «Які емоції викликають картини природи, змальовані у хайку?»

2) Р. Бернс. «Моє серце в верховині…». Ідея любові до батьківщини у вірші.

Опрацювати ст. 176-178. Вивчити вірш напам'ять, усно описати настрій ліричного героя.

Історія Стародавнього світу

1) Виникнення Рима

Прочитати № 44-45, інтернет-ресурс с.3 для кожного уроку, завдання ІІ №1

2) Римська республіка

Прочитати №44-45, завдання ІІІ №1, 3 (на вибір)

Музичне мистецтво

1) Рондо: Сюїта

Підготувати повідомлення на тему: «Танці, які поширені в рідному краї»

2) Симфонія. Увертюра

Прочитайте казку «Як був створений симфонічний оркестр» с.117. Дайте відповіді на запитання: як ви розумієте поняття какофонія? Чому навчилися музичні інструменти завдяки диригенту та феї Музики?

Образо-творче мистецтво

Квітковий натюрморт с.158

Історичний жанр с.166

Математика

16.03.20. § 30 №1385; №1386; №1387.

17.03.20.§ 30 №1387; №1388; №1389.

18.03.20.§ 30 №1390; №1391; №1392.

20.03.20.§ 30 №1393; №1394; №1395.

Біологія

1) Папороті, хвощі, плауни. Лабораторне дослідження. Будова папоротей.

Міні-проект «Як утворився торф і кам’яне вугілля?»

§43 опрацювати. Дати відповіді на запитання §. Зробити висновки по лабораторному дослідженні. Скласти міні- проект

2) Голонасінні.

Лабораторне дослідження. Будова пагонів і шишок хвойних рослин.

§44 опрацювати. Дати відповіді на запитання §. Зробити висновки по лабораторному дослідженні. Скласти кросворд Вищі рослини.

Географія

Озера, їх різноманітність за площею, походженням озерних улоговин, солоністю. Найбільші і найглибші озера земної кулі.

Опрацювати § 49, с.192-195; вивчити основні поняття параграфу; відповісти на запитання с.195(письмово); повторити § 47-48; виконати практичну роботу №6(закінчення).

Трудове навчання

 

Інформатика

1) Програмне опрацювання події.

Опрацювати §20, с.163-168 підручника та презентацію за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1fs997RWG5LcBq8-QsYoKdknHlecy9rnl/view, виконати вправу 1 «Пішохід» с.166-167 працюємо за комп’ютером. Результат надіслати на електронну адресу учителя.

2) Практична робота 6 «Розв’язування задач, які передбачають програмне опрацювання події». Виконати практичне завдання за посиланням:   https://drive.google.com/file/d/1vZePf3pM4OhNVs1pw7kPdY7Mj6K1dkx5/view. Результат надіслати на електронну адресу учителя.

3) Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження. Опрацювати §21 с.173-180 підручника та презентацію за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1XvyyX2qljsVLzYWNa6UoFvM7GNoyY9oM/view , виконати вправу 2 «Літак-географ» с.179-180 працюємо за комп’ютером. Результат надіслати на електронну адресу учителя

Основи здоров’я

 

 

Фізична культура

 

Курс за вибором «Фінансово-грамотний споживач»

Етика взаємовідносин споживача та інших учасників ринку с. 50-52 письмово


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора